انبار  داروی دامپزشکی قاچاق در نوار مرزی کردستان کشف شد

مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت با تلاش شبانه روزی اکیپ های ویژه اداره کل دامپزشکی کردستان و همکاری مراجع قضایی و دستگاه های امنیتی و انتظامی یک انبار بزرگ داروهای دامپزشکی قاچاق و غیر مجاز در نوار مرزی کردستان شناسایی و کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت با تلاش شبانه روزی اکیپ های ویژه اداره کل دامپزشکی کردستان و همکاری مراجع قضایی و دستگاه های امنیتی و انتظامی یک انبار بزرگ داروهای دامپزشکی قاچاق و غیر مجاز در نوار مرزی کردستان در مورخه ۳ خرداد ۱۴۰۱  شناسایی و کشف و ضبط شد.


 دکتر مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی استان کردستان ضمن تشکر از تلاش و زحمات شبانه روزی اکیپ های دامپزشکی اظهار داشت این انبار بزرگ داروهای دامپزشکی قاچاق و غیر مجاز که در نقطه مرزی استان با کشور عراق  شناسایی شد حاوی هزاران عدد داروی قاچاق بود که با همکاری دستگاه های قضایی، تعزیراتی، امنیتی و انتظامی استان کردستان، پس از مدت ها رصد و پایش به سر انجام رسید.


وی افزود مالک این داروهای قاچاق و غیر مجاز با استفاده از شبکه های مجازی اقدام به تبلیغ و فروش داروهای قاچاق می نمود به گونه ای که داروها را در حجم بالایی وارد نقطه صفر مرزی کشور کرده و سپس با استفاده از فضای مجازی با اسامی مختلف- و بصورت کاملا حرفه ای در سراسر کشور توزیع می کرد.


گفتنی است مسولیت اجرای این طرح مهم بر عهده دکتر مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی کردستان بود که علاوه بر حضور در مورخه ۳ خرداد سال جاری، در هفته های گذشته، بیش از ۵ بار برای هماهنگی مقدمات اجرای این طرح به شهرستان مرزی استان سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha