سینا ذکایی با کنسرت «طهران، باران بهاری» روی صحنه می‌رود/ اجرای قطعات خاطره‌انگیز جهان

سینا ذکایی، ۹ خرداد با کنسرت «طهران، باران بهاری» در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،پس از برگزاری کنسرت «تهران، عصر زمستانی» سینا ذکایی، سرپرست ارکستر سازهای بادی تهران در زمستان ١٤٠٠ این‌بار برنامه زنده «طهران، باران بهاری»، همراه با اجرای خاطره‌انگیزترین موسیقی‌های جهان، با تنظیم ذکایی، ۹ خرداد، ساعت ۲۱:۰۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این گروه با مدیریت هنری رضا مهرانفر در حالی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که پیش از این در برنامه‌های «مهمونی»، «شب آهنگی»، «کودک‌شو»(ویژه‌برنامه شب یلدا)، «چهل تیکه»، «منو بشناس» و «همرفیق» با اجراهای به یادماندنی‌شان حضور داشته‌اند.

سینا ذکایی(تنظیم‌کننده، رهبر ارکستر و نوازنده فلوت)، علی ضرابی و کامیار ماندگاریان(ترومپت)، رامین براتی(ترومبون)، امیرحسام زبردست(ساکسفون)، سهیل اباذری(پیانو)، سروش عمومی(درامز)، امین قیاسی و پانیذ شهرستانی(پرکاشن)، مازیار احمدپور(گیتار) و فرید الهی(گیتار باس) در این کنسرت قطعات منتخب را اجرا خواهند کرد.

کنسرت «طهران، باران بهاری» به رهبری سینا ذکایی، ۹ خرداد، ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha