تیم واکنش سریع اورژانس دزفول در محل ساختمان متروپل حضور دارد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از تداوم حضور تیم واکنش سریع اورژانس این شهرستان در محل حادثه خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،رضا معمارزاده گفت: تیم واکنش سریع این مرکز متشکل از پنج نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی که عمدتا سابقه حضور در عملیات‌های بحرانی بسیاری نظیر زلزله کرمانشاه، زلزله ایلام، سیل خوزستان و... را در کارنامه خود داشته اند، کمتر از ۴ ساعت در محل حادثه حضور یافتند.

به گفته او این تیم از همان بدو استقرار در آبادان از سوی ستاد هدایت عملیات و بحران سازمان اورژانس کشور، ماموریت تخلیه بیمارستان شهید بهشتی آبادان را بر عهده گرفت و برخی از بیماران را که پیش از حادثه در بخش‌های جراحی مردان، داخلی و جراحی زنان آن بیمارستان بستری بودند، به منظور آمادگی صد درصدی بیمارستان در بحث امدادرسانی به مصدومان احتمالی ریزش ساختمان، توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان آیت الله طالقانی انتقال داد.

معمارزاده گفت: حضور تکنسین‌های اورژانس دزفول در منطقه‌ی قرمز ساختمان نیمه فروریخته‌ی متروپل، دوشادوش مردم داغدیده و سایر نیروهای امدادی منطقه جهت کمک رسانی به مصدومان حادثه دیده در اموری نظیر انتقال مصدومان به آمبولانس و انجام اقدامات بالینی برای ایشان از جمله اقداماتی بود که می‌توان به آن اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha