شبکه پنج به استان تهران اختصاص پیدا می کند

استاندار تهران با تاکید بر اینکه این استان فاقد یک شبکه تلویزیونی است اعلام کرد: در جلسه با ریاست سازمان صدا و سیما قرار شد شبکه پنج به استان تهران اختصاص پیدا کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، محسن منصوری در جلسه مشترک استاندار و معاونین با رییس و اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: یکی از ضعف های استان نداشتن شبکه  اختصاصی تلویزیونی است. در همین مدت کوتاه سه جلسه با ریاست سازمان صدا و سیما برگزار شد که قرار شد با تغییرات ساختاری شبکه پنج که از سال های گذشته به نام تهران بوده به این استان اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: این فرایند اختصاصی شدن شبکه پنج در حال انجام است و در آینده نزدیک شبکه پنج به استان تهران اختصاص خواهد یافت.

استاندار تهران با اشاره به صرفه جویی در مصرف فرق و آب نیز گفت: با گرم شدن هوا مصرف افزایش یافته و ضروری است که مردم صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار جمعیت استان تهران بیش از ۱۴ میلیون نفر است تاکید کرد: با شرایط پیچیده ای استان را تحویل گرفتم و زیرساخت های لازم متناسب با این حجم جمعیت در استان تهران ایجاد نشده است.در بخش های مختلف از جمله مدارس، مراکز درمانی و ورزشی به اندازه این حجم ساخته نشده و بسیاری از شهرستان ها با محدودیت نایب مواجه هستند که باید تلاش کرد موتور توسعه در استان تهران روشن شود.

وی با اشاره به بهره گیری از شهرداران متخصص و تلاشگر گفت: در ابتدای دولت سیزدهم ۳۲ شهر در استان تهران فاقد شهردار بودند و در حال حاضر تنها سه شهر در استان فاقد شهردار هستند.

استاندار تهران بر استفاده از مدیران بومی در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: بی تردید نیاز است  امامان جمعه با فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی تعامل گسترده داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha