مسی: رئال ما را کشت، بنزما شایسته توپ طلاست

لیونل مسی در مصاحبه ای پیرامون مسائل مختلف از جمله حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، شنبه شب رئال مادرید موفق شد با تک گل وینیسیوس جونیور لیورپول را شکست دهد و برای چهاردهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. تیم کارلو آنچلوتی در مسیر قهرمانی تیم های بزرگ و پر ستاره دیگری از جمله پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی را هم حذف کرد. در واقع پی‌اس‌جی با وجود جذب لیونل مسی نیز نتوانست به رویای خود یعنی فتح چمپیونزلیگ دست پیدا کند و رئال مادرید در یک هشتم نهایی به شکل دراماتیکی آنها را حذف کرد.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در جدیدترین مصاحبه ای که انجام داده به صحبت درباره قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا پرداخته و می گوید: "من می‌دانم که رئال مادرید چگونه است چون سال‌ها با آن زندگی کردم. رئال مادرید ما را کشت. این یک ضربه برای پی‌اس‌جی بود. و من می‌دانستم که ممکن است این اتفاق بیفتد، زیرا آنها می توانند یک گل به ثمر برسانند و بازی را تغییر دهند. این اتفاق برای ما و سایر تیم ها (چلسی، سیتی، لیورپول) افتاد. با وجود این که رئال مادرید بهترین تیم مسابقات نبود اما توانست قهرمان شود. من واقعا مشتاقم که دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.

مسی: رئال ما را کشت، بنزما شایسته توپ طلاست

در پاری سن ژرمن لیگ را دیر شروع کردم زیرا دیر به باشگاه رسیدم، سپس ضربه ای به زانویم خورد که باعث شد مدتی از میادین دور باشم و بین یک چیز و چیز دیگر نتوانستم خود را تطبیق دهم. نمی توانستم سه یا چهار بازی پشت سر هم بازی کنم. بعد با خودم گفتم در سال جدید با تمام انرژی می آیم و شرایط را تغییر می دهم اما به کرونا مبتلا شدم."

مسی درباره دوران حضورش در بارسلونا نیز گفت: "در بارسلونا همه چیز داشتم. وقتی خیلی جوان بودم به بارسلونا رفتم. بیشتر در بارسلونا زندگی می کردم تا در آرژانتین. حقیقت این است که برنامه ای برای تغییر چیزی نداشتم. خوشبختانه انطباق با شرایط جدید برای بچه ها خوب بود، اما برای آنتونلا (همسر مسی) و من سخت تر بود. در بارسلونا هم تیمی هایی داشتم که سال ها با آنها بازی کرده بودم و آنها مرا به خوبی می‌شناختند. در پاری سن ژرمن باید خود را با سیستم جدید و هم تیمی های جدید وفق می دادم. من بعد از قهرمانی در کوپا آمه ریکا بسیار خوشحال بودم که ناگهان ترک بارسلونا اتفاق افتاد."

بسیاری معتقد هستند که از همین حالا تکلیف توپ طلای بعدی مشخص شده و کریم بنزما با توجه به نمایش های خود در این فصل برنده آن خواهد بود. لیونل مسی در این باره نیز گفت: "بنزما سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و از مرحله یک هشتم نهایی به بعد در همه مسابقات کلیدی بود. بنزما قطعاً شایسته دریافت توپ طلا است."

مسی: رئال ما را کشت، بنزما شایسته توپ طلاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha