شاگردان مجیدی تاریخساز شدند | ۳ رکورد لیگ برتر شکسته شد

شاگردان فرهاد مجیدی در آخرین بازی فصل چند رکورد لیگ برتر را همزمان شکستند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ امشب آخرین بازی لیگ برتری خود را در ورزشگاه آزادی مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کرد که این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی فصل را بدون شکست و با ۶۸ امتیاز ره پایان برسانند.

استقلالی ها با این نتیجه ۶۸ امتیازی شدند و رکورد لیگ برتر را که پیش از این در اختیار پرسپولیس بود شکستند. همچنین خط دفاعی استقلال هم با دریافت تنها ۱۰ گل رکوردشکنی کرد. سیدحسین حسینی گلر آبی ها هم موفق شد تا با ۱۸ کلین شیت رکورددار لیگ برتر شود.

نیمه نخست

استقلال بازی را هجومی شروع کرد و صالح حردانی روی یک ضدحمله سریع در دقیقه هفتم فرصت گشودن دروازه نفت را داشت که محسن‌زاده مانع شد.

در دقیقه ۲۸ ارسال جعفر سلمانی به روی دروازه با برخورد به مدافع حریف تغییر جهت داد و در آستانه ورود به دروازه توسط دروازه‌بان نفت به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۳ نفت نخستین موقعیت جدی خود را خلق کرد که شوت امیر روستایی از کنار دروازه استقلال بیرون رفت.

در دقیقه ۳۹ آرمان رمضانی با ضربه سر دروازه نفت را تهدید کرد که توپ وارد دروازه نشد. رمضانی یک بار دیگر هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت که این بار ضربه سر او مناسب نبود.

نیمه دوم

استقلال در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و بازی مالکانه‌ای به نمایش گذاشت. آرمان رمضانی در دقیقه ۵۱ نخستین موقعیت خطرناک نیمه دوم را از دست داد. او پس از این که پاس بسیار خوبی در پشت مدافعان نفت مسجد سلیمان دریافت کرد، شوتش را به دروازه نفت زد اما محسن‌زاده مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه استقلال چند موقعیت خطرناک دیگر هم به دست آورد که واکنش‌های محسن‌زاده و بی‌دقتی مهاجمان فرهاد مجیدی باعث شد که هیچ کدام از آن‌ها به گل تبدیل نشود. از آن طرف، نفت مسجد سلیمان چشم به استفاده از ضد حملات داشت.

زرد پوشان خوزستانی در دقیقه ۶۹ می‌توانستند با شوت خطرناک پیمان میری از پشت محوطه جریمه به گل برسند اما این توپ از کنار دروازه با فاصله کمی به بیرون فت.

بازی در ۱۵ دقیقه پایانی با وجود این که در اختیار استقلال داشت اما موقعیت خطرناکی روی دروازه نفت ایجاد نکرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha