بیش از ٣ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در پیرانشهر تامین ‌شده است

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر ٣.٣۵ هکتار زمین تأمین شده است.

 به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،علیرضا فخاری در جلسه بررسی روند اجرایی طرح‌های نهضت ملی مسکن در پیرانشهر بیان کرد: اراضی مورد نیاز برای ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر از طریق استفاده از اراضی ملی و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی و الحاق به محدوده تأمین و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان پیرانشهر ۵ هزار و ۵۵٩ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

 معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان تاکنون ٢هزار و ٢٩١ نفر واجد شرایط و باقی افراد در دست بررسی هستند.

 فخاری بیان کرد: در خصوص مسائل مرتبط با تعاونی‌های فرهنگیان پیرانشهر که مسئله صدور سند برای اعضای تعاونی وجود دارد مقرر شد با مساعدت  اداره کل را ه وشهرسازی استان مراحل صدور سند تسریع یابد.

 وی افزود: الحاق اراضی به محدوده شهری نیز در برخی اراضی این شهرستان باید بررسی تا از پدیده توسعه غیراصولی بافت شهری جلوگیری شود. 

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر شناسایی شده و عملیات اجرایی به زودی آغاز می‌شود.

 سیدمحسن حمزه‌لو بیان کرد: در کنار اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن، طرح‌های بازآفرینی شامل احداث کانال دفع آب‌های سطحی، توسعه شبکه فاضلاب شین‌آباد و ساخت مدرسه ١٢ کلاسه شین آباد در شهرستان پیرانشهر اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha