با تلاش توان لجستیکی و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات جاده ای را ارتقا می دهیم

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در حد توان به منظور ارائه خدمات مطلوب به دریافت کنندگان خدمت امدادی، توان لجستیکی و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهرستان خدابنده را ارتقا می دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،دکتر نامدار عبدالهیان شامگاه دوشنبه در حاشیه رونمایی از المان فداکاران خدمت جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده افزود: با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعامل بسیار خوبی داریم که شاهد این تعامل نگاه بسیار خوب نمایندگان نسبت به افزایش اعتبارات بودجه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآوری کرد: در بازیدهایی که از پایگاه های امداد و نجات جاده ای دوتپه، زرین رود و انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده داشتیم همه نیروهای امدادی و نجاتگران به لحاظ جسمی و علمی از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در این بازدیدها نقاط قوت را دیدیم و با توجه به همجواری شهرستان خدابنده با استان های همجوار  این موارد احصا شد و در جمع بندی هر آنچه که وظیفه جمعیت هلال احمر در جهت ارتقای توان لجستیکی و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهرستان باشد را محقق خواهیم کرد.

عبدالهیان تاکید کرد: با ارتقای این پایگاه ها ارائه خدمات به کاربردان جاده ای که نیازمند خدمات امدادی باشند بسیار مطلوب تر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران زنده یاد در شهرستان خدابنده با خون و گوشت خود سختی ها را لمس کرده و در حوادث مختلف خدمات قابل توجهی را به هموطنان ارائه داده بودند.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: از خانواده های امدادگران زنده یاد سید رضا جعفری و وحید محمدی ویژه قدردانی می کنیم که عزیزانشان جان خود را در راه نجات هموطنی از دست دادند.

گفتنی است، دکتر عبداللهیان  با سفر به شهرستان خدابنده به همراه نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجن ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجمعیت استان ، معاون امداد ونجات جمعیت استان ، مسئول حراست جمعیت استان ، رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده از پایگاه های امدادو نجات بین شهری، انبار امدادی و بازدید کردند و با حضور در مزار امدادگران ایثار گر هلال احمر خدابنده یاد و خاطر این فداکاران خدمت را گرامی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha