از سه سال مسخره‌شدن تا تبدیل به قهرمان رئال‌مادرید

مارکا ستایش جالبی از وینیسیوس جونیور انجام داده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، شاید در ابتدا هواداران رئال مادرید امید چندانی به وینیسیوس جونیور برای تبدیل شدن به یک ستاره در سطح جهانی نداشتند اما این وینگر برزیلی در یکی دو فصل اخیر به شکل خیره‌کننده‌ای پیشرفت کرده است. اوج کار وینیسیوس جونیور در این فصل بوده که توانسته زیر نظر سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یعنی کارلو آنچلوتی بهترین فرم خود را ارائه دهد.

از سه سال مسخره‌شدن تا تبدیل به قهرمان رئال‌مادرید

وینیسیوس یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های این فصل این باشگاه اسپانیایی بود و نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرد. این بازیکن برزیلی همچنین توانست تک گل تیمش را در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول روی سانتر تماشایی فدریکو والورده به ثمر برساند و تعداد گل‌های زده خودش در این فصل برای تیم کارلو آنچلوتی را به عدد 22 برساند. او همچنین 20 پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد. 

حتی تا همین فصل پیش بسیاری از هواداران رئال‌مادرید معتقد بودند که وینیسیوس بازیکنی در حد و اندازه های این تیم نیست اما در این فصل همه چیز تغییر کرد و این ستاره برزیلی خود را در قامت یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به اثبات رساند.

از سه سال مسخره‌شدن تا تبدیل به قهرمان رئال‌مادرید

در همین راستا مارکا تعبیر جالبی از پیشرفت وینیسیوس جونیور در این فصل داشته است. در بخشی از ستایش نشریه اسپانیایی از وینیسیوس آمده است: "او در اولین بازی فصل جانشین بیل شد و با زدن گل تعیین کننده در فینال لیگ قهرمانان اروپا آن را به پایان رساند. او وینیسیوس جونیور است، پسری که در سه سال اول حضورش در مادرید مورد تمسخر قرار گرفت و در شبکه‌های اجتماعی سوژه شد. از امروز او اسطوره مادرید و قهرمان تیمی است که چهاردهمین جام را کسب کرد، در حالی که تنها 21 سال دارد. حال و آینده رئال مادرید متعلق به اوست. به خاطر نیامدن امباپه دست روی سر خود نگذارید. (ناراحت نباشید)"
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha