همچنان تست کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می شود

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: روزانه 200 تست کرونا در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام می شود که حدود 7 تا 8 درصد آن ها مثبت است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر محمد حسن درخشان، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر مراجعات مردمی به مراکز منتخب کرونا در شیفت صبح انجام می شود، گفت: از همین رو برنامه ریزی لازم برای تغییر ساعت کاری مراکز منتخب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیشتر بیمارانی که به مراکز منتخب مراجعه می کنند افرادی هستند که مبتلا به بیماری مزمن شده و علائم رو به بهبودی نداشته اند، گفت: از تمامی افرادی که دارای علائم مشابه بیماری کرونا هستند تست پی سی آر گرفته می شود.

دکتر درخشان عنوان کرد: مراکز غیر دولتی همکار نیز در ساعات کاری خود به بیماران مشکوک به کرونا خدمت رسانی می کنند و تست رپید برای انجام آزمایشات لازم در اختیار این مراکز قرار گرفته است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیماران زمینه ای، سالمندان، مادران باردار و کودکان همچنان باید بیش از دیگران مراقب سلامتی خود باشند زیرا این افراد از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردارند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha