نفس کرونا در بابل گرفته شد / کرونا هنوز تمام نشده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در حال حاضر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سیدعلی مظفرپور با اعلام این خبر که در حال حاضر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری نیست اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آخرین بیمار بستری مبتلا به کرونا ترخیص شد. 

وی گفت: استقبال بالای شهروندان بابلی از تزریق واکسن کرونا سبب این اتفاق مهم شده و تا کنون نزدیک به یک میلیون دُز واکسن در بابل تزریق شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با تاکید بر اینکه کرونا پایان نیافته و نباید از عود این ویروس خطرناک غافل شد ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما را از بازگشت به روزهای سخت کرونایی در امان نگه می دارد.

مظفر پور ادامه داد: از همشهریان و هم استانی های عزیز تقاضا داریم تا روز جشن پایان کرونا، هم‌چنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: قطعا تلاش های بی نظیر کادر بهداشت و درمان و آحاد مردم در مبارزه با کرونا در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

این‌مسوول افزود: مدیون شهدای سلامت هستیم که در این موفقیت بزرگ در کنار ما نیستند، ولی یاد و نامشان در دلهای ما خواهد بود.

مظفر پو با تاکید بر اینکه کنترل این ویروس در بابل و کشور نشانه پایان این بیماری نیست تصریح کرد:گروه های پرخطر مانند سالمندان و بیمارانی که سیستم ایمنی ضعیف دارند و یا داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می کنند، نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی ادامه داد: همشهریان عزیز دقت کنند ویروس همچنان در شهرهای دیگر مازندران و کل کشور در چرخش است و پاندمی به پایان نرسیده است. لذا باید مراقب باشیم تا دوباره گرفتار نشویم.در حال حاضر وضعیت موجود نباید سبب عادی نگاری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha