ممنوعیت تردد از مسیر شمال به جنوب محور چالوس/ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کرج - چالوس خبر داد و آزادراه کرج - قزوین مسیر رفت و برگشت را نیز دارای ترافیک سنگین اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ، وضعیت تردد در جاده‌های کشور طی ساعات اولیه صبح امروز ۱۳ خردادماه را تشریح کرد.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی از ترافیک سنگین در مسیر(جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل چنارستان تا گچسر و حدفاصل سه راهی دیزین تا پیچ سرهنگ و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد.

معصومی گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال)محدوده سنگان و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر(محدوده شهرستانک) برقرار است.

وی همچنین محور هراز مسیر(جنوب به شمال)محدوده های گالری امامزاده هاشم، پلور، لاسم، آب اسک، شاهاندشت و بایجان را دارایترافیک سنگین اعلام کردو افزود: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر(جنوب به شمال) محدوده گیلاوند گزارش شده است.

معصومی ادامه داد: در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار نیز ترافیک سنگین است و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها توضیح داد: در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا، تالار المهدی و شهرک صنعتی کاسپین ترافیک سنگین گزارش شده و  ریگان – ایرانشهر نیز محور مسدود شریانی اعلام شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای دارای انسداد فصلی را وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha