پیام دکتر کولیوند به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی سالروز رحلت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است: «همه ساله چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور فقدان بزرگ مردی است که به پشتوانه ایمان و اعتقاد خویش و با سلوک علمـی و عملی خود، انقلاب اسلامی را رقم زد و با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ ایران آزادی و آزادگی را تحقق بخشید.
 امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با ایثار، اقتدار و صلابت اسلام محمدی را همچون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت. بی تردید فقدان آن امام همام برای ملت قدرشناس ایران ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود. امام خمینی(ره) با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و حرکت‌های انقلابی خود یقینا حیات دوباره اسلام، قرآن و مکتب الهی را در دنیا زنده کرد و گامی بزرگ در خدمت به مظلومان و مستضعفین برداشت و به الگویی بی بدیل برای حرکت ایثارگرایانه هلال احمر بدل شد.
اینجانب سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام رهروان ولایت و ملت عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم  و امید است در سایه خودباوری و پشتکار، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرافرازی و سربلندی کشور، بیش از پیش  با الگوبرداری از منش و تفکر امام خمینی (ره) تلاش نماییم.
دکتر پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha