ایران ۱ - ترکمنستان ۲؛ در آستانه حذف از جام ملت های امید ها

تیم زیر ۲3 ساله های ایران با شکست ۲-۱ مقابل ترکمنستان در آستانه حذف از رقابت های زیر ۲۱ سال آسیا در ازبکستان قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، دیدار شاگردان مهدی مهدوی‌کیا و ترکمنستان اگر چه با گل زودهنگام علیرضا باویه به سود تیم ملی ایران دنبال می‌شد اما یک پنالتی در نیمه اول و البته اخراج باویه گلزن ایران به دلیل دریافت کارت قرمز و در نهایت گل تماشایی ترکمن ها به ایران ده نفره باعث ثبت اولین شکست ملی پوشان فوتبال ایران در این تورنمنت شد.

حالا تنها امید ایران به پیروزی در بازی باقی مانده مقابل ازبکستان میزبان و البته معادلات روز آخر مرحله مقدماتی این مسابقات است.

بازیکنان ایران امروز در ورزشگاه بنیادکار مسابقه ای پر خطا و نه چندان امیدوارکننده را به نمایش گذاشتند و در شرایطی که شاید بهتر بود بعد از ده نفره شدن به دنبال کسب تساوی بازی را ادامه می‌دادند، با نمایشی تهاجمی این فرصت را به حمله وران حریف دادند تا چریف هافبک شماره ۱۴ این تیم با ضربه ای از پشت محوطه جریمه بتواند ترکمنستان را از ایران پیش بیندازد.

ایران ۱ - ترکمنستان ۲؛ در آستانه حذف از جام ملت های امید ها

تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه مسابقه به جایی نرسید و ایران بدون خلق موقعیت خاص روی دروازه حریف شکستی تلخ را مقابل حریف کم نام و نشان خود پذیرفت؛ در حالی که به نظر می‌رسید بازی ترکمنستان فرصتی مناسب برای ایران برای کسب سه امتیاز و صعود از این مسابقات باشد.

یکی از نکات مهم این مسابقه اخراج علیرضا باویه روی تکل بی موردش در دقیقه ۶۳ روی پای بازیکن ترکمن بود که منجر به اخراج او از این مسابقه شد؛ باویه تنها گل ایران را در این بازی با یک ضربه از پشت محوطه جریمه به ثمر رسانده بود.

حالا ایران منتظر نتیجه بازی دوم بین دو تیم قطر و ازبکستان است و امیدوار است نتیجه این بازی طوری رقم بخورد که شانس ایران برای صعود در روز آخر رقابت ها همچنان زنده باقی بماند.

یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی ایران در پایان این مسابقه ضمن عذرخواهی از علاقمندان به فوتبال در ایران به دوربین پوشش دهنده این مسابقات گفت آنها تلاش خود را کردند اما موفق به کسب نتیجه مناسب در این بازی نشدند.

ایران ۱ - ترکمنستان ۲؛ در آستانه حذف از جام ملت های امید ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha