سانتوس: ما برای ۱۱ میلیون نفر بازی می کنیم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از انگیزه‌های تیمش برای موفقیت در لیگ ملت ها می گوید.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، تیم ملی پرتغال فردا شب در دور دوم رقابت‌های لیگ ملت ‌ها میزبان سوئیس خواهد بود. شاگردان فرناندو سانتوس در بازی قبلی خود برابر اسپانیا به تساوی 1-1 دست یافتند و برای امیدوار ماندن به صعود باید در بازی خانگی فرداشب خود به پیروزی دست پیدا کنند. با این حال قطعاً پرتغال کار آسانی برای پیروزی بر تیم منسجم سوئیس پیش رو نخواهد داشت.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، پیش از تقابل با سوئیس گفت: "ما به دلایل زیادی می‌خواهیم برنده شویم؛ می‌خواهیم دوباره در فینال لیگ ملت‌ها بازی کنیم. ما برای 11 میلیون نفر بازی می‌کنیم. ما باید تیمی مسلط باشیم که بتوانیم مسابقه را اداره کنیم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، به آنچه می‌خواهیم نزدیک‌تر خواهیم بود.

سانتوس: ما برای ۱۱ میلیون نفر بازی می کنیم

سوئیس تیمی است که در 10 سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است. آنها همیشه در رقابت های بزرگ حضور دارند و همواره جواز حضور را کسب می‌کنند. در آخرین یورو آنها کیفیت خود را نشان دادند، در مرحله حذفی بسیار پیشرفت کردند و در ضربات پنالتی حذف شدند. این نشان می دهد که آنها کیفیت بالایی دارند، بازیکنان بسیار خوبی دارند و برنامه خود را به خوبی می دانند. ما در ترکیب اصلی خود از سیستم چرخشی استفاده نمی‌کنیم اما ممکن است تغییراتی داشته باشیم یا در طول مسابقه این کار را انجام دهیم."

فرناندو سانتوس درباره آینده کریستیانو رونالدو نیز گفت: "او بهترین بازیکن جهان است. انتخاب در مورد ماندن در منچستر یونایتد به عهده اوست و به من ارتباطی ندارد. آنچه من می‌دانم این است که تعداد کمی از بازیکنان فرصت حضور در منچستر یونایتد را دارند."

سانتوس: ما برای ۱۱ میلیون نفر بازی می کنیم
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha