ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۱۳۸۵ نفر در مراسم ارتحال امام راحل

رییس سازمان اورژانس کشور از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۱۳۸۵ نفر در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۹ نفر از زائران توسط اورژانس برای دریافت خدمات بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت ،دکتر جعفر میعادفر  اظهار داشت: کمیته بهداشت و درمان مراسم امسال بزرگداشت سالگرد امام راحل با استقرار ۱۸۵ دستگاه آمبولانس، ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵۰ دستگاه موتورلانس، ۴ بیمارستان صحرایی و ۱۲ درمانگاه، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به زائران این مراسم داشت. 
وی افزود: در طول روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد، ۱۳۸۵ نفر (شامل ۴۵۹ زن و ۹۲۶ مرد) از زائران مراسم ارتحال امام راحل از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کردند که ۱۹ نفر از آنها توسط اورژانس برای دریافت خدمات بیشتر به مراکز درمانی تعیین شده، منتقل شدند. 
رییس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: ۸ نفر از این بیماران به بیمارستان فیروزآبادی، ۶ نفر به بیمارستان شهدای هفتم تیر ری، ۲ نفر به بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج)، یک نفر به بیمارستان امام سجاد(ع) ناجا، یک نفر به بیمارستان بهارلو و یک نفر نیز به بیمارستان ولیعصر(عج) منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha