مرحوم طالب زاده عَلم مبارزه با ظلم را در حوزه هنر برداشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت :   کسی که تمام عمر خود را در پای فرهنگ گذاشت و َعلم مبارزه با ظلم را در حوزه هنر برداشته است نادر ترین سردار مرحوم نادر طالب زاده است .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان ،امراله حسنی در مراسم نادرترین سردار (یادبود نادر طالب زاده )  با اشاره به انتخاب نام برنامه گفت : کسی که بزرگ شده مسجد و تربیت یافته شهید بیات ها و شهید مولانی ها است و تمام عمر خود را در پای فرهنگ گذاشته است َعلم مبارزه با ظلم را در حوزه هنر برداشته است نادر ترین سردار است۰

وی با بیان اینکه بعد از شهید آوینی به جرات می‌توان گفت که در وادی فرهنگ و هنر اینطور وارد شود را نداشتیم افزود : کسی که در صحنه بود و زیر و بم کار را یاد گرفته بود کسی جز مرحوم نادر طالب زاده نبود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در بدنه فرهنگ و هنر کشور با نگاه انقلابی ،سرمه عظیمی وارد شد و اینکه کسی بتواند جای نادر طالب زاده را بگیرد قطعا زمان خواهد برد .

حسنی با اشاره به جمله نادر طالب زاده گفت : افول آمریکا موقعی آغاز شد که خودش را در برابر تمدن بزرگ اسلام دید و مرحوم طالب زاده با گوشت و پوست و استخوانش یقین داشت که آمریکا در حال افول است.

وی با بیان اینکه در زمانه ای که برخی از افراد برای دفاع از کشور کم می‌آوردند و علیه جمهوری اسلامی بی انصافی می‌کنند افزود : مرحوم طالب زاده در این راستا برنامه افق نو را راه اندازی کرد و توانست افراد آزادی بخش جهان را در حوزه رسانه پای کار بیاورد که الحمدالله موفق هم بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha