مودریچ و ترک اردوی تیم‌ ملی کرواسی به مقصد مادرید

بنا بر ادعای نشریه آاس، لوکا مودریچ، مجوز ترک اردوی کرواسی برای سفر به مادرید و تمدید قرارداد با رئال را دریافت کرده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، نه ‌تنها بالا رفتن سن و سال هیچ تاثیری روی عملکرد لوکا مودریچ نداشته بلکه هرچه زمان جلوتر می‌رود او قابلیت‌های شگفت‌انگیزتری را از خود به‌نمایش می‌گذارد. ستاره کروات در این فصل نیز نقش بسزایی در موفقیت های رئال مادرید ایفا کرد و یکی از مهمترین ارکان قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و البته لالیگا به حساب می‌آمد.

مودریچ و ترک اردوی تیم‌ ملی کرواسی به مقصد مادرید

قرارداد لوکا مودریچ در پایان فصل جاری با رئال مادرید به اتمام رسیده و شاید در تابستان سال گذشته به نظر می رسید این آخرین فصل حضور او در مادرید باشد. اما این ستاره 36 ساله و کروات به قدری در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شده که مدیران باشگاه و کادر فنی رئال مادرید را مجاب به تمدید قرارداد با لوکا مودریچ کرد.

حالا نشریه آ.اس مدعی شد لوکا مودریچ برای فردا، مجوز ترک اردوی تیم ملی کرواسی و سفر برای تمدید قراردادش به رئال مادرید را دریافت کرده است. قرار است این یک برنامه به صورت خصوصی، بدون حضور اصحاب رسانه و با حضور تنها با چند مهمان در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شده و در ادامه خبر تمدید قرارداد لوکا مودریچ منتشر شود. بدین ترتیب لوکا مودریچ به مدت یک فصل دیگر برای رئال مادرید به میدان خواهد رفت و فرصت دارد کلکسیون افتخارات فراوان خود در این باشگاه را رنگین تر از این کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha