شوک به اتحاد؛ کاپیتان دوم سیتی ناراضی از پپ

این احتمال وجود دارد که ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، به بارسلونا یا یوونتوس منتقل شود. احتمال ماندگار شدن او در سیتی هم وجود دارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت،  ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی عجله‌ای برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه ندارد. این ملی‌پوش آلمانی 31ساله که قراردادش با سیتی تا سال 2023 اعتبار دارد می‌داند سالهای پیش رو آخرین فرصت او برای درخشش بیشتر در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا است. گوندوگان برای فیکس بودن در ترکیب آلمان در جام جهانی قطر نیاز دارد فصل آینده در هر باشگاهی که هست فیکس بازی کند. او قصد دارد بعد از جام جهانی با فوتبال ملی خداحافظی کند.

شوک به اتحاد؛ کاپیتان دوم سیتی ناراضی از پپ

گوندوگان می‌داند که بارسلونا و یوونتوس علاقه‌مند به جذب او هستند. او پیشتر به صورت ضمنی تایید کرده که به تغییر باشگاه چندان بی‌تمایل نیست. روزنامه بیلد در گزارشی مدعی شد درحالیکه سیتی اطمینان دارد گوندوگان با این باشگاه تمدید خواهد کرد ولی ایلکای از سبک مربی‌گری پپ گواردیولا در برهه انتهایی فصل گذشته ناراضی است. این در حالی است که پپ او را به عنوان کاپیتان دوم تیمش انتخاب کرده بود.

هافبک آلمانی به هیچ وجه حاضر به نیمکت‌نشینی نیست و در نتیجه این روزها به گزینه‌های بارسلونا و یوونتوس فکر می‌کند هر چند نیم‌نگاهی هم به تمدید با سیتی دارد. این ادعایی است که توسط بیلد مطرح شده است. بیلد همچنین اشاره می‌کند که گوندوگان پیشتر گفته بود که در کودکی آرزویش این بوده که روزی پیراهن بارسلونا را به تن کند.

لاپورتا و مدیریت بارسلونا احتمالا روی این گزینه سرمایه‌گذاری خواهند کرد هر چند با توجه به وضعیت مالی بحرانی باشگاه کاتالان هنوز مشخص نیست که آیا بلوگرانا در صورت تمایل کادر فنی‌اش به جذب گوندوگان از نظر مالی از عهده او برخواهد آمد یا نه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha