ریزش قنات در روستای یخک تربت جام  منجر به مرگ 2 نفرشد

رییس جمعیت هلال احمرتربت جاماز ریزش قنات درحین لایه روبی چاه آب در روستای یخک از توابع شهرستان تربت جام که منجربه مرگ دو نفرشد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)ازخراسان رضوی سعیدشیری اظهارداشت:با اعلام خبر ریزش آوار درمسیرحفاری شده قنات و دفن دو کارگر در زیر آوار بالافاصله ۳تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.


رییس جمعیت هلال احمرتربت جام در تشریح خبراین حادثه افزود: محل حادثه یک قنات قدیمی است که به دلیل بارش و سیل های اخیر دچار مشکل و نیارمند عملیات لایروبی بوده است و در حین همین لایه روبی قنات مسیری به عمق حدود۱۲مترهم گودبرداری شده که متاسفانه ریزش دیواره اتفاق افتاده ودوکارگر که درکف چاله درحال انجام کار لایروبی بودند،پس از ریزش درزیرآوار دفن شدند.

وی تصریح کرد:تیم امدادی به محض رسیدن ابتدا با توجه به نا ایمن بودن محیط کارگاه و احتمال ریزش مجدد اقدام به ایمن کردن محل حادثه کرده و سپس با استفاده از۳ دستگاه لودرویک دستگاه بیل میکانیکی وباکمک نیروهای محلی وسایرنیروهای همکاردرسایر ارگان ها و با احتیاط لازم به برداشتن آوارمشغول شدند که متاسفانه پس از یک عملیات سخت و نفس گیر چندساعته باپیکر بی جان این دو نفرمواجه شده وجهت انتقال به تربت جام تحویل عوامل شهرداری گردید. 

روستای یخک درحدود۳۰کیلومتری محورتربت جام صالح آباد دهستان جامرودبخش مرکزی تربت جام واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha