بازدید استاندار خراسان رضوی از موسسه صنعتی گوشت مشهد

استاندار و معاونان اقتصادی و عمرانی استانداری خراسان رضوی از بخش های مختلف موسسه صنعتی گوشت مشهد، بزرگترین واحد ذبح و استحصال دام و تولید گوشت شرق کشور بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ یعقوبعلی نظری به همراه معاونین ،تعدادی از مدیران کل استانداری و محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از موسسه صنعتی گوشت مشهد بازدید کرد.


استاندار خراسان رضوی در این برنامه از بخش های مختلف این مجموعه بزرگ کشتارگاهی وابسته به سازمان همیاری شهرداری ها شامل، کارخانه تولید ژلاتین، خطوط ذبح و استحصال دام سبک و سنگین، سردخانه، بسته بندی و ... بازدید کرد.


بخش کشتارگاه صنعتی این موسسه با ظرفیت عملیاتی۴۰۰۰ راس گوسفند و ۴۰۰ راس دام سنگین شامل انواع گوساله، گاو و شتر و ۱۰۰ قطعه شترمرغ به عنوان بزرگترین واحد کشتارگاهی شرق کشور بیش از ۷۰ درصد گوشت قرمز استان را تامین می کند که حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم در استان ایجاد کرده است.


واحدهای مختلف تولید و فرآوری  اعم از کارخانه تولید گرانول صابون ،پودر خون و گوشت،کارخانه تولید ژلاتین حلال و ... نیز در این مجتمع وجود دارد که در جهت تولید ارزش افزوده و محصولات جدید از استحصلات غیر خوراکی و خوارکی انواع دام های سبک و سنگین ایجاد شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha