پدر شهیدان جهانگیر و محمدولی رضایی به فرزندان شهیدش پیوست

مرحوم حاج حاتم رضایی، پدر شهیدان جهانگیر و محمدولی رضایی دارفانی را وداع گفت و فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، مرحوم حاج حاتم رضایی پدر شهیدان والامقام جهانگیر و محمدولی رضایی امروز شنبه ۲۱ خرداد به علت بیماری و کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین پدر شهیدان رضایی، ساعت ۱۱ روز یکشنبه مصادف با ۲۲ در بهشت زهرا(س) زنجان برگزار می‌شود.

شهید والامقام جهانگیر رضایی سوم خرداد ۱۳۳۶‏، در روستای بلند پرچین از توابع شهرستان زنجان چشم به جهان گشود، پدرش حاتم، خواربار فروش بود و مادرش تحفه نسا نام داشت.

سال ۱۳۶۳ ‏ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام معصومه شد.پس از پیروزی انقلاب و تشکیل نهاد مقدس بسیج به فعالیت های فرهنگی پرداخت سپس از طریق یگان اعزامی بسیج در سال ۶۳ در حالی که یک سال از شهادت برادر کوچکترش محمدولی می‌گذشت راهی صحنه‌های نبرد حق علیه باطل شد.

چند ماهی از حضورش در جبهه نگذشته بود که در عملیات بدر شرکت کرد و به خاطر استفاده دشمن از بمب‌های شیمیایی ،شیمیایی شد و  به بیمارستانی در لندن منتقل شد و سرانجام در شانزدهمین روز از فروردین ماه ۱۳۶۴ در حالی که در آن بیمارستان تحت درمان بود شهد شیرین وصال را نوشید و به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکرش را در مزار بهشت فاطمه(س) شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

شهید والامقام محمد ولی رضایی بیستم فروردین ۱۳۴۳‏، در شهرستان زنجان به دنیا آمد. سال ۱۳۶۱ ‏ازدواج کرد و  به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. سپس در  سی و یکم خرداد ۱۳۶۲‏، در سردشت هنگام درگیری با گروه های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید، پیکرش در مزار پایین زادگاهش به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    روح تمام شهدای والامقام شاد و خدا پدر و مادر شهدا رو هم بیامرزه