معاون رئیس‌جمهور: آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره آزادراه شیراز-اصفهان گفت: امروز تامین منابع مالی را مورد بررسی قرار دادیم و دوستان قول دادند در صورت تامین منابع، پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، سید صولت مرتضوی در جریان سفر استانی خود به استان فارس پس از بازدید از پروژه آزادراه شیراز اصفهان در جمع خبرنگاران با بایان اینکه امروز با دعوت استاندار شیراز برای نظارت میدانی از پروژه‌های دولت توفیق یافتم از آزادراه شیراز-اصفهان بازدید کنیم، گفت:  اولین طرحی که بازدید کردیم آزادراه شیراز اصفهان است که یکی از بزرگترین پروژه‌های کیلومتری کشور است که حدود ۲۲۴ کیلومتر عنوان شده است.  آزادراه شیراز-اصفهان بالغ بر ۹۰ درصد پیشرفت پروژه داشته و در چندین جبهه کارگاه‌ها مشغول کار هستند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان این مطلب که از وزارتخانه‌های راه و دفاع که پیمانکار و شریک پروژه هستند تشکر می‌کنیم که نهایت همکاری را داشته‌اند.  امروز تامین منابع مالی را مورد بررسی قرار دادیم و دوستان قول دادند در صورت تامین منابع، پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

مرتضوی با بیان اینکه دوستان سازمان برنامه و بودجه قول مساعد را داده و پیش بینی می‌کنیم ان‌شاءالله این پروژه تا پایان سال به سرانجام برسد، درباره رقم‌های تعیین شده برای اعتبار این قطعه هفتم این پروژه اظهار داشت: ۴۰ درصد بر عهده وزارت دفاع است، ۱۰ درصد بر عهده شهرداری شیراز و ۵۰ درصد دیگر برعهده دولت است که مجموع این رقم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha