اعزام زائرین مازندرانی به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: هزار و ۵۲۰ زائر در قالب شش پرواز از طریق فرودگاه شهدای ساری روانه سرزمین وحی می شوند.

‬به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سعدالله وطن خواه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات پروازی حج تمتع امسال، هزار و ۵۲۰ زائر حریم ملکوتی وحی الهی از مازندران، از تاریخ ۶ تیرماه به مدت سه روز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه این زائران در قالب شش پرواز به عربستان عزیمت خواهند کرد افزود: همه زائران مازندرانی مدینه قبل هستند که ابتدا به مدینه و سپس به مکه خواهند رفت و زائران مازندرانی در قالب ۱۱ کاروان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی عازم سرزمین وحی می‌شوند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خاطر نشان کرد: با تشکیل جلسات هماهنگی اولیه، ارزیابی و تسهیلات فرودگاهی، زمینه پذیرش و استقبال از زائران بیت‌الله الحرام فراهم شده است.
مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری به مقصد نجف در عراق روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته طبق برنامه قبلی انجام می‌شود.
وطن‌خواه افزود: پروازهای داخلی از فرودگاه ساری به مقصد شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کیش، بندرعباس، اهواز و عسلویه در هفته با ۷۴ سورتی پرواز انجام می‌شود و مسافران در این خطوط جابجا می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha