پروتکل های بهداشتی همچنان رعایت شود تا کرونا دوباره اوج نگیرد

نایب رییس اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به زحمات وزارت بهداشت در مهار کرونا و به صفر رساندن آمار فوتی، گفت: وزارت بهداشت و مردم در ایام کرونا الگویی متفاوت از خدمت رسانی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،پرویز اوسطی، نایب رییس اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روزهای ۱۲ و ۲۰ خرداد، گفت: مجموعه تلاش های وزارت بهداشت، دولت سیزدهم، ستاد ملی کرونا و حاکمیت دست در دست هم داد تا کرونا به صفر برسد.
 وی افزود: در این زمینه، نیروهای نظامی، انتظامی، دفاعی و همچنین گروه‌ های مردمی نیز نقش موثری ایفا کردند و یک الگوی متفاوتی از خدمت رسانی را در جهان به نمایش گذاشتند.
نایب رییس اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش‌ بینی می ‌شود تا ماه های آینده نیز از نظر کرونا در کشور مشکلی نداشته باشیم، افزود: درخواست و انتظار ما از مردم این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا این ویروس دوباره اوج نگیرد.
اوسطی با بیان اینکه خبر به صفر رسیدن آمار فوتی کرونا بسیار خوشحال کننده بود، گفت: مردم از عملکرد وزارت بهداشت در زمینه مدیریت کرونا، رضایت دارند. 
 وی با بیان اینکه کرونا متاسفانه ضررهای مادی و جانی زیادی را به مردم ایران و جهان وارد کرد، افزود: بنابراین ضرورت دارد با برنامه ریزی های بهداشتی جلوی بازگشت این ویروس گرفته شود.
نایب رییس اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت، خاطرنشان کرد: به صفر رسیدن آمار فوت کرونایی، به دلیل تلاش های شبانه روزی تیم سلامت کشور و شهدای گرانقدر مدافع سلامت است. 
گفتنی است، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم؛ برای دومین بار نیز در تاریخ جمعه 20 خردادماه، اعلام شد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار در اثر کرونا جان خود را از دست نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha