شهرداری مشهد در توسعه فرهنگ نماز ظرفیت بزرگی دارد

در نشست مشترک مشاور و دبیر شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد به همراه کارشناسان نماز با مدیر ستاد اقامه نماز استان موضوعات مهمی پیرامون توسعه طرح ها و برنامه های فرهنگی نماز مورد تبادل نظر و بحث قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ مشاور و دبیر شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد به همراه کارشناسان نماز در جلسه ای نسبت به برنامه ها و طرح های توسعه و ترویج فرهنگ نماز تبادل نظر کردند.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین مقامی مشاور شهردار مشهد گزارشی از فعالیت های برنامه ای در ابعاد مختلف نماز را در شهرداری ارائه نمود و یادآور شد؛ نسبت به جذب ائمه جماعت کارآمد و موفق اقداماتی صورت گرفته و در حال حاضر در حوزه های مختلف شهرداری همچون بخش اداری، آتش نشانی، فرهنگسراها و بوستان ها ۱۵۱ روحانی در بحث اقامه نماز همکاری دارند.

وی ادامه داد: تصمیم بر آن است با برنامه ریزی معارف نماز برای ۳۰ هزار همکار و پرسنل شهرداری و خانواده های آنان با یک برنامه ریزی درست در غالب های مختلف اجرا شود.

در ادامه نیز از سوی کارشناسان مواردی مطرح گردید و سپس حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر یادآور شد: ظرفیت ها و اقتضائات شهرداری در جهت توسعه فرهنگ، ظرفیتی بزرگی است و شما به دلیل حضور در میان همکاران شناخت بهتری از آن دارید، لذا آنچه در حوزه نماز می توان به ایجاد شوق عبادت و توسعه فرهنگ نماز موثر باشد با اولویت، طراحی و برنامه ریزی شود و یقینا ستاد با ظرفیتی که دارد در کنار شما همکاری خواهد نمود.

در پایان مقرر شد با همین نگاه برنامه های نماز با اولویت تدوین و با همکاری ستاد اقامه نماز استان و هم افزایی ظرفیت ها اجرایی گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha