مزین شدن نام شهدا در  پروژه های حوزه راه و شهرسازی

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا، پروژه ها و طرح های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا  مزین شود.

به  گزارش  خبرگزاری سلامت(طبنا ) زنجان،حمید مردانیان صبح روز  چهارشنبه در جلسه شورای  هماهنگی امور حمل و نقل راه و شهرسازی استان در محل راه آهن زنجان اظهار کرد: خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شهیدان افتخار بسیار بزرگی است و باید این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت توسط ارگان های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد،ابراز داشت؛اعتبار و هویت یک کشور با یاد شهیدان و خانواده آنها است.

مشاور وزیرراه و شهرسازی در امور ایثارگران، تاکید کرد: باید پیوست فرهنگی و اجتماعی در  پروژه ها و برنامه های بخش راه و شهرسازی دیده شود.

مردانیان با بیان اینکه در نامگذاری ابنیه ها و ساختمان ها و راهها از نام شهیدان استفاده شود  بیان داشت:  طی دوران دفاع مقدس  رزمندگانی از مناطق روستایی به شهادت رسیدند که باید برای پاسداشت نام و یاد آنها برنامه ریزی ویژه صورت بگیرد.

وی متذکر شد: باید تمام ارگان های زیر مجموعه راه و شهرسازی نام ساختمان ها و ابنیه ها و راهها را به نام شهیدان والا متبرک کنند.

مردانیان بر لزوم تقویت فرهنگ دفاع مقدس و ابثار و شهادت تاکید کرد و افزود: امروز جامعه به این مهم نیاز جدی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha