آمادگی مصوبه طرح قابلیت تصویب استان زنجان را کارگروه اقتصاد دیجیتال داریم

معاون وزیر ارتباطات گفت: در هر حوزه ای که استان زنجان طرحی قابلیت تصویب در هیئت وزیران کوچک به نام  کارگروه اقتصاد دیجیتال را ارائه دهد این آمادگی را داریم تا مصوبه خوبی فراهم کنیم .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان ، رضا باقری اصل  عصر روز چهارشنبه در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی استان زنجان با اشاره به قانون مصوب  صدور مجوز پنجره واحد زمین اظهار کرد: مجوزها ۲ دسته شده اند، یکی دستور کار اعلانی و دیگری تایید محور .

وی با بیان اینکه کارگروه محرومیت زدایی حق دارد فهرستی از کسب و کار ها را اعلام کند  افزود: یعنی شخصی در سامانه مجوز ها اعلام می‌کند کسب و کار را و سپس نظارت صورت میگردد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مجوزهای مربوط به کسب‌وکارهایی که شروع فعالیت آنها «تأیید محور» است افزود: پس از ثبت و انجام استعلام‌های الکترونیکی و انجام ارزیابی، بازرسی یا بازدید میدانی توسط دستگاه اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن به‌صورت الکترونیکی مجوز صادر می‌شود.

باقری اصل ادامه داد:  در هر حوزه ای که استان انتخاب می‌کند  و طرحی قابلیت تصویب در هیئت وزیران کوچک به نام  کارگروه اقتصاد دیجیتال را ارائه دهد این آمادگی را داریم تا مصوبه خوبی فراهم کنیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha