برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی با اولویت طرح های تبیینی برگزار  می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت : امسال  برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان زنجان علاوه بر فضاسازی شهری ،با اولویت طرح های تببینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا ) زنجان ، حجت‌الاسلام علی ناصر صبح روز شنبه در جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ضمن قدردانی از مردم همیشه در صحنه زنجان در اجرای زیبای  سرود "سلام فرمانده" با بیان اینکه سال ها است که ۷ تیر به عنوان روز مهم مطرح  و برنانه های متنوعی در شهر و روستا ها برگزار می‌شود اظهار کرد: باتوجه به جنایات تلخی که  از ۶ تا ۱۲ تیرماه، علیه مردم ایران صورت گرفته توسط مقام رهبری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شود.

وی  با اشاره به مهمترین اتفاقات این ایام بیان کرد:  سوء قصد نافرجام به رهبر معظم انقلاب توسط گروهک تروریستی منافقین در ۶ تیر ماه ۱۳۶۰، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران انقلاب به دست منافقین در ۷ تیرماه ۱۳۶۰، بمباران شیمیایی سردشت  و شهادت ۱۱۰ نفر توسط رژیم بعث عراق در ۷ تیرماه ۱۳۶۶، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت ۲۹۰ مسافر و خدمه در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ بخشی از جنایاتی است که با حمایت آمریکا و استکبار جهانی صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد : لذا تمامی وقایع به صورت مستقیم و غیر مستقیم  به دست آمریکای جنایت کار شیطان بزرگ است و بر همین اساس  تبین این ایام بر همه واجب و مهم است .

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه نشان دادند که از نظام و مکتب تشیع خسته نشده اند و بعضا ماهد ادعاهایی داریم و خسته شده ایم و بعضا احساس خستگی در بعضی از مسئولین دیده می‌شود گفت : مردم همیشه در صحنه هستند و با تمام مشکلات موجود  و هجمه های گوناگون بر علیه کشور پیروز اول همه میدان ها مردم ایران بودند و هستند و نشان می‌دهند  ایران اسلامی اقتدار و عزت را نتیجه خون شهدا است قدردان هستند  و ما باید بیشتر حواسمان باشد .

وی با بیان اینکه  در ۲ سال اخیر برنامه های این هفته به صورت میدانی و تجمعی برگزار نشد افزود : اکثر برنامه ها در ۲ سال شیوع همه گیری کرونا به صورت فضاسازی شهری و مجازی برگزار شد .

این مسئول با اشاره به اینکه امسال  برنامه های این هفته علاوه بر فضاسازی شهری ،با اولویت طرح های تببینی برگزار می‌شود اظهار کرد: از جمله این برنامه ها، جلسه عمومی بد حضور دکتر زمانی مسئول دفتر سیاسی حوزه علمیه کشور در ۸ تیر سالجاری ، برپایی نمایشگاه تخصصی،  اجرای برنامه های محتوایی و استفاده از سخنرانان،  برگزاری مسابقات به مناسبت ۷ تیر ، نصب پلاکارد و بنر در ادارات ، برگزاری نشست ها در ادارات به همین مناسبت است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha