نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی در سلمانشهر برپا می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی و سوغات درشهر سلمانشهر برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، م مهدی ایزدی روز دوشنبه ۳۰ خرداد۱۴۰۱ با اعلام خبر فوق گفت:این نمایشگاه با حمایت شهرداری این شهر و واگذاری طرح سالم‌سازی پلاژ جمشیداباد به به اداره‌کل میراث‌فرهنگی ایجاد می‌شود.
او از برپایی نمایشگاه موقت صنایع‌دستی به مدت سه سال در محل پمپ بنزین سابق شهرستان سلمانشهر خبر دادو گفت: برپایی نمایشگاه‌های دائمی صنایع‌دستی به منظور حل بخشی از مشکلات هنرمندان و صنعتگران از جمله اولیت‌های اداره کل در معاونت صنایع‌دستی است‌.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که‌این نمایشگاه‌ها بهترین مکان برای معرفی هنرمندان صنایع‌دستی است؛یادآور شد:دراین نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارتباط هنرمند و خریدار فراهم می‌شود.

ایزدی با اشاره به حضور هنرمندان و صنعتگران مازنی در نمایشگاه فصلی و سالانه صنایع‌دستی اظهار داشت اولویت ما بر برگزاری نمایشگاه دائمی است؛ امیدواریم با حمایت شهرداری‌های استان، زمین یا مکان مناسبی جهت ایجاد این نمایشگاه‌ها اختصاص یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha