بهره‌برداری از خودروی جدید اطفای حریق در سیزدهمین برگ خدمت

خودروی جدید عملیاتی اطفای حریق در قالب سیزدهمین نوبت از اجرای طرح صد برگ خدمت رونمایی و بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امینه شهردار کاشان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری برای توسعه امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به ویژه در حوزه ناوگان عملیاتی گفت: به منظور تقویت این حوزه، یک دستگاه  خودروی هیوندا ۶ تن (نیمه سنگین )خریداری وجهت مإموریت های  آتش نشانی کاربری سازی و تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این خودرو دارای مخازن آب به حجم ۲۵۰۰ لیتری و فوم ۲۰۰ لیتری است و برای خرید شاسی و سپس مراحل کاربری سازی آن بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان هزینه شده و جهت ماموریت های اطفاء حریق و نیز امداد و نجات استفاده خواهد شد .

شهردار کاشان تصریح کرد: با توجه به توسعه ایستگاه ها و افزایش عمر خودروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یکی از برنامه‌های شهرداری کاشان مهیا کردن زمینه نوسازی ناوگان خودرویی این سازمان است.

بخشنده امنیه با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز شهرداری کاشان خودرو نردبان هیدرولیکی جهت امداد و نجات در ساختمان های بلند مرتبه است گفت: پیگیری‌های متعددی از طریق استانداری و سازمان شهرداری ها برای تأمین این خودرو صورت پذیرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این مطالبه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha