توسعه فعالیتهای اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان همیاری خراسان رضوی در کیش

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه ای با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بر آمادگی برای فعالیت موثر شرکتها و موسسات سازمان در حوزه های مختلف این جزیره تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ محمدرضا تازیکی با همراهی مرتضی توسلی معاون اداری مالی سازمان و سید مجید موسوی مدیرموسسه صنعتی گوشت مشهد با محمد چالویی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کرد.

وی در خصوص موضوعات پیگیری شده در این سفر کاری، عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های سازمان همیاری در حوزه توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری شرکتها و موسسات تابعه در جزیره کیش، ظرفیتهای هریک در حوزه اجرای پروژه های عمرانی، گردشگری، تامین نیرو، بسته بندی و تامین گوشت قرمز و ... در جلساتی تخصصی با معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مسوولان شرکت سرمایه گذاری توسعه کیش، بنادر و فرودگاه ها و چند تن از سرمایه گذاران این جزیره تشریح شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای راه اندازی دفتر سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در کیش، ادامه داد: تلاش داریم با استقرار دفتر جذب سرمایه گذار خارجی و توسعه صادرات، زمینه های لازم برای استفاده از پتانسیلهای این جزیره به عنوان پایگاهی برای توسعه فعالیتهای اقتصادی و بازرگانی سازمان همیاری در حوزه داخلی و بین المللی فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به بازدید از پروژه های نیمه تمام عمرانی جزیره کیش، بیان کرد: با توجه به مذاکرات قبلی با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تلاش داریم در حوزه مشارکت در اتمام پروژه های عمرانی هتلی و ساختمانی این جزیره همکاری موثری داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha