مهمترین رکن تحول در مدرسه معلم است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت : مهمترین رکن تحول در مدرسه معلم است و معلم می‌تواند حرف‌های خوب را در عمل به کرسی بنشاند

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)از زنجان ، محمد بطحایی در آیین افتتاح بوستان های تربیت علوی و فاطمی مدارس ویژه دانشگاه آزاد اسلامی،اظهارکرد: این بوستان اولین و تنها بوستان عمومی و فاطمی در کشور است که افتتاح  آن مایه افتخار برای نظام تعلیم و تربیت و برای استان زنجان است.

وی با بیان اینکه مهمترین رکن تحول در مدرسه معلم است افزود: معلم می‌تواند حرف‌های خوب را در عمل به کرسی بنشاند، یا همه را پنبه کرده و خراب کند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی  با اشاره به نحوه پذیرش معلمان در این مرکز  گفت: در ابتدای امر ۳۷۵ نفر در آزمون شرکت کردند که ۱۵۶ نفر به مصاحبه دعوت شدند و ۴۶ نفر وارد دوره تربیت معلم شده و با روش‌های نوین تعلیم و تربیت آشنا و در نهایت ۱۸ نفر پذیرفته شدند.

بطحایی بابیان اینکه ما مدرسه افتتاح نمی‌کنیم بیان کرد : افتتاح یک جریان، یعنی تعلیم و تربیت است که اگر به نتیجه برسد می‌تواند نظام را به سر منزل مقصود برساند.

وی  خاطرنشان کرد: تا شش ماه دیگر با حضور معلم‌های استان‌های دیگر اردوی علمی در این استان و در این مرکز راه اندازی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha