احداث ساختمان جدید درمانگاه شهرستان خدابنده در نیمسال دوم سال جاری

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجاندگفت : عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده در نیمسال دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، دکتر مهدی نیک سیرت با بیان اینکه خدمات  ۳۸ هزار بیمه شده شهرستان خدابنده در ساختمان مشترک درمانگاه و شعبه بیمه و با محدودیت فضای فیزیکی صورت می گرفت اظهار کرد: احداث ساختمان جدید درمانگاه در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است و در مرحله ی طراحی و اخذ دستور نقشه و پروانه از شهرداری خدابنده است .

وی  تصریح کرد: پس از گذراندن مراحل اولیه و برگزاری مناقصه جهت تعیین پیمانکار برنده، عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید درمانگاه در نیمسال دوم سال جاری شروع می‌شود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان افزود :  این درمانگاه در فضایی به متراژ  سه هزار و  ۵۰۰ مترمربع و با اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار احداث و جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی   شهروندان شهرستان خدابنده قرار می‌گیرد.

نیک سیرت خاطرنشان کرد: در هفته ی جاری با شروع خدمات دندان پزشکی در این درمانگاه یکی از خواسته های به حق بیمه شدگان شهرستان خدابنده محقق گردید.

وی در پایان از پیگیری های نماینده ی مردم  شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی‌ و فرماندار این شهرستان در تحقق احداث ساختمان جدید این درمانگاه  تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha