خدمت صادقانه مقدمه‌ جهاد تبیین است

استاندار کردستان گفت: اگر ارکان اداری و اجرایی خدمت درست و کارآمدی لازم را داشته باشند، زمینه تبیین بسیاری از خدمات اسلام و انقلاب اسلامی فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا  در همایش بزرگداشت روز ملی تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اظهار داشت: موضوع تبلیغ به عنوان یکی از ویژگیهایی است که یاران پیامبر اکرم (ص) در قرآن کریم به آن توصیف شده اند.


وی افزود: تبلیع برای دین و رسالات الهی از مصادیق بارز جهاد است چرا که  پیامبران، ائمه اطهار(ع) و اولیای دین همواره در جامعه مظلوم بوده و مورد هجمه منافقین، کفار و دشمنان ادیان الهی قرار داشته‌اند.
استاندار کردستان گفت: محور گفتمان انقلابی امروز، جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان فریضه مورد تاکید قرار داده‌اند.


وی تاکید کرد: باید با روحیه جهادی به تبلیغ و تبیین دستاوردهای اسلام و انقلاب اسلامی پرداخته شود.
زارعی‌کوشا، یکی از اصول اساسی شکل گیری انقلاب اسلامی را، احیای اسلام و ارزشهای دینی برشمرد و افزود: امروز نسل جوان و نوجوان  در تیررس  تهاجم سنگین قرار دارد و دشمن با موثرترین ابزار انتقال مفاهیم، یعنی هنر و رسانه، این نسل را مورد هدف قرار داده است.


استاندار کردستان گفت: گذشت چهل سال از آغاز فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی، زمان رسیدن به بالاترین حد بلوغ در تبلیغ دینی و اشاعه مفاهیم اسلامی است.
وی اظهار داشت: حال وقت آن است که با آسیب شناسی مسیری که طی کرده ایم، نقاط قوت را تقویت و ضعفها را برطرف کنیم.


زارعی‌کوشا ادامه داد: جامعه روحانیت و فعالان عرصه تبلیغ با شناخت شرایط روز، دستاوردهای انقلاب، داشتن قدرت تحلیل و شناخت دوره و زمان، می توانند در جهاد تبیین گامهای موثرتری بردارند.
وی تاکید کرد: مرجعیت و قدرت نفوذ روحانیت در کردستان ظرفیتی است که باید در جهت تبیین و مقابله با هجوم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن از آن استفاده کرد و بهره گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha