امین زندگانی عضو هیأت انتخاب بخش سریال جشنواره فیلم شهر شد

هیأت انتخاب بخش سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت، هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در بخش‌های مسابقه پویانمایی، سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی، سینمای ایران، محله و اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهری، مستند و فیلم‌های داستانی کوتاه و نیمه بلند برگزار خواهد شد.

جواد رمضان‌نژاد، امین زندگانی و محمدرضا شفاه، انتخاب آثار در بخش سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی این جشنواره را بر عهده دارند.

جواد رمضان‌نژاد رئیس مرکز سیما فیلم، متولد سال ۱۳۵۶ در شهر تهران است و دارای دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است. وی مدیریت شبکه پنج، شبکه افق و مدیری گروه مستند شبکه چهار را در کارنامه دارد. وی همچنین عضو شورای طرح و برنامه شبکه چهار سیما، عضو شورای راهبردی مرکز سیمافیلم، عضو شورای بررسی طرح برنامه‌های مستند سیما، مدیر مجتمع آموزشی شهید آوینی مرکز بسیج صدا و سیما، سردبیر بخش‌های خبری مختلف رادیو و تلویزیون بوده است.

امین زندگانی متولد ۱۳۵۱، بازیگر، فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر، مدرس بازیگری و کارگردان تئاتر است. وی در سال ۱۳۷۴ جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره تئاتر فجر را دریافت کرد و در سال ۱۳۸۰ دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال‌های پخش شده (در طول ۴ سال) از شبکه سوم سیما شد. وی بازی در فیلم‌های سینمایی «ملک سلیمان»، «فصل فراموشی فریبا»، «من و دبورا» و «گلوگاه شیطان» و حضور در سریال‌های تلویزیونی «خانه امن»، «حبیب»، «مختارنامه»، «معصومیت از دست رفته»، «تا صبح»، «همه چیز آنجاست» و... بازی در تئاترهای «پروین»، «بنگاه تئاتر ال»، «تانگوی تخم‌مرغ داغ» و ... را در کارنامه خود دارد.

محمدرضا شفاه متولد ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته سینما از دانشگاه رن فرانسه و مدرس دانشگاه است. وی تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «بیست و یک روز بعد»، «دیدن این فیلم جرم است»، «مصلحت» و«هناس» را در کارنامه خود دارد. شفاه همچنین، باشگاه فیلم سوره را در سال ۱۳۹۳ تأسیس کرد و مدیرعامل این موسسه سینمایی است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

خبرنگار:اعظم شعبانپور واقف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha