اعطاء ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وام دانشجویی در دانشگاه کردستان

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه در نیمسال دوم تحصیلی ۲ هزار و ۴۸۵ مورد وام به حساب دانشجویان واریز شده است، اعلام کرد: مبلغ پرداختی در نیمسال دوم ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، دکتر روشن خوشنوازی در نشست رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف و معاونان وی با هیات رئیسه دانشگاه کردستان، اظهار کرد: دانشگاه کردستان دارای ۱۸ خوابگاه ملکی و ۲ خوابگاه استیجاری است که در مجموع دارای ۱۰۴۶ اتاق و ظرفیت اسمی ۴۰۳۵ نفر است.
وی با اشاره به اسکان ۴ هزار و ۱۰۵ دانشجو در سراهای دانشجویی طی ترم جاری، افزود: از این تعداد هزار و ۷۳۰ نفر دانشجوی پسر و ۲ هزار و ۳۷۵ نفر دانشجوی دختر بوده‌اند.
معاون فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان ضمن اشاره به تغذیه دانشجویان، عنوان کرد: دانشگاه دارای دو سلف سرویس و دو رستوران مکمل است که از فروردین تا کنون ۸۸.۵ درصد دانشجویان به سلف‌های دانشگاه و ۱۱.۴۵ درصد به رستوران‌های مکمل مراجعه کرده‌اند و پنج هزار و ۷۴۴ پک صبحانه نیز در اختیار دانشجویان قرار داده شده است.
وی تصریح کرد: طی نیمسال اول سال تحصیلی جاری سه هزار و ۷۰ نفر دانشجو تقاضای وام داشته‌اند که در مجموع به این افراد ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
خوشنوازی با اشاره به اینکه در نیمسال دوم ۲ هزار و ۴۸۵ مورد وام به حساب دانشجویان واریز شده است، اعلام کرد: مبلغ پرداختی در نیمسال دوم ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.
وی در ادامه به مشکلات این حوزه‌ها پرداخت و نیاز مجتمع سرای دختران فرشتگان به سالن ورزشی، محوطه‌سازی و حصارکشی و همچنین تامین سیستم هواساز و تهویه برای سلف سرویس دانشجویی مرکزی را از جمله مشکلات موجود عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha