سورپرایز علیرضا طلیسچی در برج میلاد/ یه دریا نریم؟!

علیرضا طلیسچی شب گذشته با اجرای تازه‌ترین اثرش بانام «یه دریا نریم» به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت،کنسرت علیرضا طلیسچی شنبه‌شب چهارم تیرماه سال جاری طی دو سانس در برج میلاد برگزار شد و این خواننده منتخبی از قطعاتش را به همراه تازه‌ترین اثر خود برای مخاطبانش خواند.
این کنسرت با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و در ادامه نوبت به اجرای قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای» و «نفس کی بودی تو» رسید.
طلیسچی «ای دل خودم» را شروع تغییر مسیر موسیقیایی خود داست و گفت به همین دلیل است که علاقه دارد این قطعه در پلی لیست کنسرت‌هایش قرار بگیرد و آن را برای طرفدارانش به اجرا دربیاورد.
این خواننده سپس به اجرای «آی دل خودم» و «دیوونه دوست داشتنی» پرداخت تا نوبت به سورپرایز کنسرتش برسد.
طلیسچی برای اجرای تازه‌ترین اثر خود، به همراه ارکسترش به جلوی استیج آمد و با نشستن روی صندلی در کنار آن‌ها، قطعه «یه دریا نریم» را برای تماشاگران به اجرا درآورد. این اولین باری ست که این خواننده قطعه‌ خود را با چنین چیدمانی اجرا می‌کند و همین امر فضای خودمانی به کنسرت او داد که همخوانی و همراهی مخاطبان را نیز به همراه داشت.

سورپرایز علیرضا طلیسچی در برج میلاد/ یه دریا نریم؟!


با اجرای قطعات «لیلا» و «دل به دل»، نوبت به قطعه محبوب طلیسچی «قاف» رسید که ابتدا بدون موسیقی و با همخوانی یک‌صدای تماشاگران به اجرا درآمد و در ادامه این قطعه به‌صورت کامل و همراهی ارکستر شنیدنی‌تر شد.
«سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «نه نمیارم» و «ای دل غافل» دیگر قطعات اجرایی کنسرت شنبه‌شب علیرضا طلیسچی بودند.
به درخواست مخاطبان قطعات «دریا»، «قاف» و «دیوونه دوست داشتنی» مجدداً اجرا شدند.
در این کنسرت محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد در کنار علیرضا طلیسچی به اجرا پرداختند.

سورپرایز علیرضا طلیسچی در برج میلاد/ یه دریا نریم؟!


کنسرت علیرضا طلیسچی ۴ تیرماه ۱۴۰۱ در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار برگزار و برای تاریخ ۱۰ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز تمدید شد.

خبرنگار:اعظم شعبانپور واقف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha