بهره برداری از اورژانس و بخش icu بیمارستان شهید آتشدست نهبندان

امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی چند طرح درمانی در نهبندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر شوسف با اعتبار ۷ میلیارد تومان، طرح توسعه بیمارستان شهید آتشدست نهبندان و احداث آشیانه بالگرد بیمارستان شهید آتشدست نهبندان با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت و درمان در این مراسم، گفت: با بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری شوسف خدماتی از جمله اورژانس پیش بیمارستانی، رادیولوژی، آزمایشگاه، خدمات زایمان و کلینیک پزشکی به مردم شهر شوسف ارائه خواهد شد.

ساکی گفت: بخشی از بودجه ساخت این مرکز از طریق وزارت نفت تامین شده است و اعتبار تکمیلی و تجهیز این مرکز را نیز تامین خواهیم کرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت:در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های نهبندان مشکلات زیادی وجود دارد که مردم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

نخعی گفت: یکی از شاخص‌های توسعه هر منطقه زیرساخت‌های بهداشت و درمان آن منطقه است که ما برای اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان و همچنین تامین اعتبار آن‌ها رایزنی‌ها و پیگیری‌های زیادی کرده ایم.

او گفت: ارتقای بیمارستان نهبندان از ۳۲ به ۹۶ تخت خوابه از جمله اقدامات درحال پیگیری بود که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام پروژه‌های عمرانی در این شهرستان بسیار سخت است که اگر هم اعتبارات تامین باشد باز هم با مشکلاتی از قبیل تامین نیروی انسانی و استعلامات روبه رو هستیم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهبندان در این مراسم گفت: با بهره برداری از این پروژه ۷ هزار نفر از مردم شهر شوسف و حومه از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند خواهند شد.

نادی گفت: این مرکز با اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان و در زمینی به وسعت هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی گفت:توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در نقاط کم برخوردار استان در اولویت ماست، اما شهر شوسف از نقاط کم برخوردارتر استان بوده و نیاز به توجه بیشتر در این زمینه است.

موسوی گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را به خوبی می‌شناسیم و در این راستا اقدام خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha