تکریم کارآفرین و تولید کننده بر دستگاه قضا لازم است.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تأکید داریم همکاران در امور مالیاتی باید در جلساتی که سرمایه‌گذاران مشکلات مالیاتی دارند حضور داشته باشند، گفت: تکریم کارآفرین و تولید کننده بر ما لازم است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و چند واحد تولیدی، اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی قوه قضائیه بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌ دستگاه قضایی استان است، گفت: حمایت از طرح‌های اشتغالزا و رفع موانع واحدهای تولیدی، معدنی و صنعتی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی یادآور شد:  تزریق نقدینگی، تأمین  سوخت گازوئیل و برق از عمده مشکلاتی بوده که باید در جهت رفع آن گام برداشت و موضوعات در کمیته اقتصادی استان با حضور دادستان پیگیری تا مشکلات از سر راه کارآفرینان برداشته شود.

موحدی‌راد با بیان اینکه ما معتقدیم هر کجا که کار و کارآفرینی باشد از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: هر کجا که سرمایه‌گذار نگران جان و سرمایه خود باشد و از آنجا فراری شده، در آن زمان است که دستگاه قضا به جد ورود پیدا می‌کند.

وی گفت: یکی از راه‌های مبارزه با تحریم‌ها این بوده که  روی پای خود بایستیم  هر چند گاهی تحقق این امر نیاز به این دارد که مشکلات مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه فردی که سالم است و می‌خواهد از جای خود بلند شود باید زمینه تسهیل هم برای او فراهم شود، یادآور شد:گاهی اغلب مواردی که بررسی می‌کنیم یک پای جرائم فقر و بیکاری بوده و وقتی کارآفرینی کاری را ایجاد می‌کند افرادی را اکه استخدام می‌کند آسیب اجتماعی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

موحدی‌راد با بیان اینکه یکی از راه‌های کمتر شدن ورودی‌ها به دادگستری‌ها ایجاد اشتغال است، بیان داشت: در کارگروهی با عنوان کارگروه اقتصاد مقاومتی بنا داریم مشکلاتی که وجود دارد را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش داریم سودهای مرکب را حذف کنیم، گفت: همچنین در راستای بازدیدی که امروز از تعدادی واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی در بیرجند داشتیم در مرز هم به‌زودی بازدیدی خواهیم داشت تا اگر مشکلاتی در زمینه انبارها یا پارکینگ‌ها باشد برطرف شود چرا که اگر در خصوص انبارها مشکلی باشد و کالاهایی که فسادپذیرند دپو شود، مشکلاتی ایجاد می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی در خراسان‌جنوبی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha