ستاد اقامه نماز باید دارای یک محل کاری مناسب و در شان استان داشته باشد

با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی؛در ابتدا این جلسه باغگلی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مقدس گزارشی از سیاست ها و برنامه های فرهنگی اجتماعی شهرداری ارائه کرد.

در ادامه سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: ضمن تشکر از برنامه های ارائه شده؛ ستاد اقامه نماز کشور، استان و مرکز تخصصی نماز آمادگی لازم جهت استفاده از ظرفیت های فرهنگی شهرداری در غالب فعالیت های مشترک در حوزه نماز و مهدویت را دارد.

وی ادامه داد: جایگاه عظیم خراسان رضوی به خاطر وجود مرقد امام هشتم (ع)، حوزه علمیه قوی و دانشگاه های معتبر، لازم است ستاد اقامه نماز دارای یک محل کاری مناسب و در شان استان داشته باشد که نیاز است شهرداری در این امر همکاری و همراهی لازم را داشته باشد.

در پایان مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی افزود: از ظرفیت شهرداری و برنامه های فرهنگی آموزشی آن در امر اقامه نماز و توسعه فرهنگ آن استفاده کرد.

در این جمع بندی مقرر شد پیشنهادات از سوی ستاد اقامه نماز ارسال و در حوزه هایی که شهرداری در امر مسائل مذهبی و فرهنگی فعالیت داشته بخش هایی که ستاد می تواند در آن نقش و طرح داشته باشد در غالب یک تفاهم نامه به امضا برسد و از این ظرفیت هایی که معاونت فرهنگی شهرداری اعلام کرد استفاده گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha