اجرای بیش از 4 هزار تن آسفالت ریزی در سطح منطقه/احداث و مرمت بالغ بر ۵ هزار متر مربع پیاده رو

شنگی با اشاره به عملیات آسفالت ریزی طی سه ماه گذشته در سطح منطقه گفت: طی این مدت عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه به میزان 3 هزار تن و لکه گیری و روکش دستی آسفالت به میزان هزار و 400 تن انجام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به عملیات تراش و روکش آسفالت و لکه گیری معابر در سطح منطقه طی ۳ ماه گذشته،گفت: طی این مدت عملیات تراش و روکش آسفالت  مکانیزه به میزان ۳ هزار تن آسفالت معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۹ معبر انجام شده است.
شهردار منطقه تصریح کرد: اجرای عملیات لکه گیری و روکش دستی آسفالت به میزان حدود هزار و ۴۰۰ تن به متراژ ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده است.
شنگی اظهار کرد: پروژه احداث و مرمت پیاده رو در سطح نواحی سه گانه شهرداری منطقه،  به میزان ۵ هزار و ۸۳۵ مترمربع انجام شده است.
وی تصریح کرد: احداث و مرمت تک جدول، کانیو کتابی و کانیو جانبی و نهر روسی به متراژ ۲ هزار و ۷۶۰ متر طول در سطح نواحی منطقه انجام شده است.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی، آسفالت ریزی و ترمیم و لکه گیری معابر در سطح منطقه در روزهای آتی تداوم خواهد داشت.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha