عدم افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر به ۱۸ درصد برای پروژه‌های ناتمام

وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی تصریح کرد: از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل شده که واحد مسکونی تحویل گرفته شده اما متقاضی برای فروش اقساطی به بانک مراجعه نمی کند ، برای افزایش نرخ سود تسهیلات به ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی ضمن ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی بر برقراری ارتباط و تعامل مدیریت شعب استانی بانک با مدیران کل نهادهای متولی مسکن مهر تاکید کرد.

وی با بیان آنکه از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل و تحویل شده به متقاضی نسبت به تصرف و سکونت در واحد ها اقدام کرده ولیکن برای فروش اقساطی به بانک مراجعه نمی کند، جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند،‌ عنوان کرد: این پروژه‌ها باید دارای انشعابات و کنتورهای آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و همچنین محوطه‌سازی و آماده‌سازی کامل راه آسفالته و پیاده‌رو قابل دسترس به واحدها باشند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد:‌ در این راستا بانک‌ها با تائیدیه نهادهای متولی مسکن مهر از جمله ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به ارسال پیامک و اطلاع رسانی اقدام خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha