استفاده از ظرفیت های سازمان همیاری در ارائه خدمات به 100 هزار راننده حمل و نقل بار درون شهری مشهد

در نشست مشترک مسئولان سازمان های همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد بر استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در حوزه ارائه انواع خدمات رفاهی و تخصصی به رانندگان دارای مجوز این بخش تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی؛ این جلسه با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری، سید جعفرشمس مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد برگزار شد.


در این نشست در خصوص ایجاد زمینه های لازم برای ارائه انواع خدمات فنی، تخصصی و رفاهی به رانندگان دارای مجوز تحت پوشش سازمان حمل و نقل بار شهرداری مشهد با محوریت سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بحث و تبادل نظر شد.


همچنین در راستای رفاه رانندگان خودروهای سبک و سنگین حمل بار درون شهری و حومه، سازوکارهای سرمایه گذاری سازمان همیاری در حوزه های گوناگون به ویژه تامین ماشین آلات، تجهیز و احداث مرکز معاینه فنی خودرو با مشارکت دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.


گفتنی است، با توجه به پتانسیلهای حوزه بازرگانی، گردشگری، بیمه ای و ... و تعاملات ویژه سازمان همیاری با تامین کنندگان و تولیدکنندگان خدمات و محصولات مختلف دراین نشست بر ایجاد ساختاری برای ارائه انواع خدمات رفاهی از جمله تور وتفریحات، بیمه، لاستیک، روغن، باطری و ... با تسهیلات مناسب به بیش از 100 هزار راننده مجوزدار بخش حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهر مشهد تاکید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha