پایان عملیات اعزام حجاج  با ۵ پرواز به سوی جده

در آخرین روز عملیات اعزام حجاج در روز دوازدهم تیرماه، ۵ پرواز از دو فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و فرودگاه شهدای زاهدان به جده برقرار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت، در آخرین روز اعزام حجاج بیت الله الحرام در یکشنبه دوازدهم تیرماه ۱۴۰۱ برای اعزام زائران بیت الله الحرام دو پرواز از استان تهران و سه پرواز از استان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده است.

براساس برنامه اعلام شده روز یکشنبه برای اعزام حجاج از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) دو پرواز در نظر گرفته شده است که اولین پرواز در ساعت ۱۰و ۴۵ دقیقه صبح فردا به شماره پرواز ۱۵۸۲ به سوی جده عزیمت خواهد کرد و پرواز دوم در ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه عصر فردا به شماره پرواز ۱۵۹۶ به سوی جده انجام خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»؛ زائران بیت الله الحرام استان سیستان و بلوچستان با سه پرواز از فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان عازم می شوند. اولین گروه ازحجاج در ساعت ۴ و ۴۰ دقیقه بامداد یکشنبه به شماره پرواز۱۵۹۰ به سوی جده اعزام خواهد شد و پرواز دوم در ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه صبح یکشنبه به شماره پرواز ۱۵۹۴ به جده انجام می گیرد و آخرین پرواز اعزام حجاج در ساعت ۱۹و ۵۵ دقیقه فردا شب به شماره پرواز ۱۵۸۴ از فرودگاه بین المللی زاهدان به سوی جده برقرار خواهد شد.

درعملیات حج امسال قریب به ۴۰ هزار زائربیت الله الحرام از ۱۸ فرودگاه بین المللی عازم سرزمین وحی می شوند که تاکنون عملیات اعزام حجاج بیت الله الحرام از فردوگاه‌های مشهد، اردبیل، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، شیراز، کرمان ، زنجان، مازندران، یزد، گرگان، ارومیه، بیرجند و همدان به جده و مدینه منوره تمام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha