معدوم سازی بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در ممسنی

در پی بازرسی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان ممسنی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، هزار و ۲۷۴ کیلوگرم مواد فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ممسنی  در این زمینه گفت: در بازرسی های کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان ممسنی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، هزار و ۲۷۴ کیلوگرم مواد فاسد و تاریخ گذشته کشف و جمع آوری شده و پرونده متخلفان برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شد.
دکتر «احمد رحمانی» افزود: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان و تنظیم صورتجلسه، اجناس فاسد و توقیف شده از سوی کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید خواجه با حضور نماینده دادستان به محل دفن زباله ‌های شهر نورآباد منتقل و معدوم شد.
او با اشاره به اهمیت سلامتی مردم و همچنین احتمال بروز بیماری وبا و سایر بیماری های روده ای، از متصدیان خواست در ارائه مواد غذایی و خدمات سالم به شهروندان دقت کنند، زیرا در صورت مشاهده موارد تخلف در بازدیدهای کارشناسان بهداشت، واحد متخلف با هماهنگی مراجع قضایی تعطیل و متخلفان به مراجع قانونی معرفی می شوند و در صورت تکرار تخلف، از فعالیت آنها جلوگیری می شود.
دکتر رحمانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف بهداشتی از سوی مراکز عرضه مواد غذایی یا اماکن عمومی، موضوع را در تماس با شماره ۱۹۰ به بازرسان بهداشت اطلاع رسانی کنند
خبرنگار: جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha