حدود و ثغور طبیعت خط قرمز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

عباسعلی نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و معاون وزیر جهاد کشاورزی از خط قرمز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور حدود و ثغور طبیعت است که متعلق به بیت المال بوده و کسانیکه در تاراج آن دست دارند قانون آنها را رها نمی کند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ دکتر عباسعلی نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و معاون وزیر جهاد کشاورزی در دومین سفر استانی خود به مشهد  با بیان این مطلب گفت: کسانیکه جان خود را در راه حفظ انفال و حفاظت وحراست از منابع طبیعی فدا می کنند را هرگز فراموش نکرده و خانواده هایشان را تنها نخواهیم گذاشت .

سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در سفر به مشهد گفت :جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت سمن ها در اجرای طرح ها و پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری باید مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد.

نوبخت با تکیه بر اهمیت توجه به معیشت و رفاه کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری افزود : سه اصل خدا محوری ، رعایت صداقت و استفاده از نظرات کارشناسی و توجه به مباحث قانونی باید سرلوحه همه ما در زندگی و کار قرار گیرد .

این مقام مسئول گفت : سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری متولی امنیت زیستی مملکت است و امنیت زیستی نقطه اتصال امنیت ملی و امنیت غذایی است ، ما باید امنیت زیستی را حفظ کنیم تا مردم در آرامش زندگی کنند .

عباسعلی نوبخت با اشاره به لزوم نتیجه محور بودن گزارش اقدامات انجام شده در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گفت : ما متولی حفظ پوشش گیاهی هستیم ، پوشش گیاهی کاربری های غیرقابل تبادلی دارد که اساسی ترین کاربری آن در حوزه آب است  بنابراین تمام فعالیت ها و بخش های منابع طبیعی و آبخیزداری با ید در راستای ارتقای کمی و کیفی پوشش گیاهی باشد .

وی بر لزوم تکریم هم نوع و ارباب رجوع و رعایت شانیت انسان ها نیز تاکید کرد.

دکتر عباسعلی نوبخت  در ابتدای ورود به مشهد ضمن زیارت بارگاه منور امام رضا علیه السلام با خانواده زنده یاد جنگلبان مهندس جواد غلامی طبسی که در هنگام اجرای حکم رفع تصرف انفال ( اراضی ملی) بوسیله متصرف با ضرب گلوله جان به جان آفرین تسلیم کرد دیدار و ضمن عرض تسلیت از آنها دلجویی کرد .

در حاشیه این سفر دیدار چهره به چهره معاون وزیر و سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با کلیه همکاران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان صورت پذیرفت.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha