عواقب سهل‌انگاری‌های گسترده نسبت به رعایت نکات بهداشتی جبران‌ناپذیر خواهد بود

عضو کمیسیون بهداشت مجلس عواقب سهل‌انگاری‌های گسترده نسبت به رعایت نکات بهداشتی را جبران‌ناپذیر دانست و بر ضرورت تداوم استفاده از ماسک در اماکن عمومی تاکید کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت یحیی ابراهیمی با اشاره به کنترل بیماری کرونا و واکسیناسیون گسترده، گفت: با پیگیری مجلس و دولت بحث تولید واکسن داخل و واردات به شکلی انجام شد که بیماری کرونا کنترل شد اما متاسفانه در حال حاضر شاهد سهل انگاری های گسترده ای توسط مردم و حتی مسئولان هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم استفاه از ماسک در اماکن عمومی و محیط های سربسته، افزود: درست است که کرونا از مرحله حاد عبور کرده اما نباید فراموش کرد که ویروس همچنان در حال چرخش بوده و کرونا به پایان نرسیده است؛ به طور قطع عواقب این غفلت ها جبران ناپذیر خواهد بود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم ادامه داد: متاسفانه دیگر کسی به رعایت پروتکل های بهداشتی توجهی ندارد بنابراین بهتر است با اتخاذ راهکارهای موثر همچنان کرونا جدی گرفته شود تا از عواقب آن آسیب نبینیم؛ نیاز است افرادی که واکسن نزده اند واکسیناسیون را کامل و همچنین گروه های پرخطر نسبت به تزریق دوز چهارم واکسن اقدام کنند تا تلاش های وزارت بهداشت و مجلس هدر نرود.

ابراهیمی یادآور شد: رسانه ملی و صدا و سیما هم باید مردم را از خطرات بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی آگاه و رعایت نکات بهداشتی را گوشزد کنند تا مردم این مهم را جدی بگیرند./

منبع:خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha