با متخلفان حوزه سقط جنین برخورد جدی می شود

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهداظهار کرد: سقط جنین جنایی صرفا یک تخلف عادی نیست، بلکه یک جرم و قتل محسوب می‌شود و به همه افرادی که به هر طریقی در این فرایند مشارکت کنند هشدار اَشَدّ برخورد را می‌دهیم.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر ایوب توکلیان  با اشاره به پلمب یک مرکز متخلف که اقدام به تجویز دارو سقط جنین می کرد خاطر نشان کرد: این مرکز بر اساس گزارش های مردمی مورد پایش نامحسوس قرار گرفت و پس از محرز شدن تخلف نسبت به پلمب و برخورد با مسئولان آن و معرفی به مراجع قضایی اقدام شد.

وی با اشاره به عزم جدی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برخورد با تخلفات حوزه سقط جنین تاکید کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری و اجرای درست سیاست های جمعیتی یکی از ابعاد آن برخورد قاطع با متخلفین در حوزه سقط جنین است که با کمک دستگاه های دیگر با جدیت در حال پیگیری و اقدام می باشد.

دکتر ایوب توکلیان با اشاره به اینکه پرونده فوق به مراجع ذیصلاح قضایی جهت برخورد ارجاع داده شده است خاطرنشان کرد: ما آماده گزارشات مردمی در این خصوص از طریق سامانه 190 هستیم و پس از بازدید کارشناسی و احراز تخلف برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha