اعطای ۳۴۹ فقره تسهیلات به خانواده های شهدا و ایثارگر زنجانی

رئیس صندوق شاهد استان زنجان از پرداخت ۳۴۹ فقره وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، علی نصیری با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه شاهد استان زنجان در راستای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر ایجاد شده است، اظهار کرد: این وام‌ها سه برابر موجودی پس‌انداز و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به خدمات غیرحضوری صند.ق شاهد در راستای رفاه حال ایثارگران و افزایش میزان رضایت‌مندی این عزیزان تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۸ فقره وام به صورت غیرحضوری و از طریق شعبه الکترونیکی پرداخت شده است.

رئیس صندوق شاهد استان زنجان در ادامه از پرداخت ۳۴۹ فقره وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: از این تعداد فقره وام ارائه شده به جامعه هدف ۱۶۰ فقره مربوط به خانواده معظم شاهد و ۱۸۹ فقره به جانبازان تعلق گرفته است.

نصیری ادامه داد: این تعداد وام به ارزش ۱۳۸ میلیارد ریال در سه ماهه نخست سالجاری به اعضای صندوق پرداخت شده است.

وی تعداد اعضای این صندوق را ۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد:  تسهیلات صندوق یاد شده به اعضا، اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان بنیاد و همسران جانبازان متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha